smurf. ;d.

så nu e datan på :D.
ska skriva lite mer om dagen.
jag & tilda hade ju sovmorgon idag , vi kom försent till skolan osv..
fick reda på att johanna vår lärare var sjuk så vi skulle ha vår gamla , & vi va rätt taggade på hur johanna reagerade på prov eller iaf jag va det?
första lektionen hade vi eva , aschill fick göra lite vad vi ville kan man säga , men blev faktiskt klar med lite där.
sen hade vi rast osv & sen matteprov!
kände mig rätt säker på första sida men sen dom 2 sista talen fattade jag inte ett skit , men gissade iaf!
sen hade vi lunch & sen sluta , härlig dag.
efter skolan gick jag & tilda hem till henne & spelade lite cod , sen skulle vi följa med hennes mamma & handla & pantaflaskor eftersom tilda får pengarna om hon pantar xd.
sen fikade vi & sen gjorde v oss & springa till bussen som redan hade kört iväg så den baka tillbax , snällt!
liam var ju i skolan när vi satt på bussen & hade ingen aning om att vi skulle komma..
så han ville inte gå ut först , men sen tvingade ngn han .
haha , han sa att vi inte fick va hos han men vi åkte iaf dit!
gick ut & in hela tiden , & bakade pinnbröd för han skulle ha det till skolan eller något (?).
blev helt cp , det blev as kletigt & äkligt.
han var iaf nöjd.
tildas pappa kom & hämtade oss vid 6 & nu har jag precis käkat & sitter i min onepice.
vet ni?
jag hade 8 miljoner på temple run , eller jag har det , har pausat spelat för jag skulle käka..
ska spela vidare nu , bildbevis kommer ;$.
hoppas jaaaaaaag kommer lllåååångt!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0