tilda was here!

hejpåer sötnosar! :).
tilda va nyss här , lämnade läxor & lite klubbor!
snell hest '
har precis ätit lite också , revben med bakpotatis , gootte.
tilda & jag snackade lite om allt möjligt , som vi brukar då!
fick höra att vi skulle ha matteprov nästa vecka , whish me luck!
brukar inte gå sådär jätte bra på matteprov direkt^^
haha , när min mamma såg tilda var hennes första ord.
-hej tilda hilda!
asgarv*
& sen , -vaddå? det rimmade ju iallafall!
rulig mamma man kan ha då!
ska plugga lite nu & sen ta upp mimmi lite , har inte gjort det på ett tag ,
ska vara hemma från skolan imorgon iaf , kan ju som sakt plugga hemma nu ist.
hade kanske gått annars men orkade knappt va inne på maxi i 30 min med mamma innan , blev yr & sån trött :/.
bäst att va hemma då kanske!
visade tilda en supergullig video innan på 2 små tjejer i 5årsåldern som sjunger jätte fint!
kommer video , elller länk till video eftersom jag inte vet hur man lägger in med bild & sånt , (?).
nej nu ska jag ta tag i mitt liv & plugga lite!
obs , skulle bara säga att vi vann den kulturjakten också , fast det va inget rolig pris alls ..
vi får välll hitta på något annat då istället , funkar när man har johanna , :D.
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0