update!

hemma från träningen nudå .
skönt attt börja igen , var en helt okej träning idag.
rätt kallt ;$
har ont i halsen igen , men ska höra med tilda om jag kan följa med henne hela dan på ps istället för åka till min brors skola också , tilda om du ser detta ring mig/messa? :D.
körde filiphs kompis viktoria hem till henne & lämnade henne & sen hämtade filiph sin väska som hon hade glömt där (?).
aja, är iaf hemmma nu & ska hoppa in i duschen & sen sätta på mig min onepice ..
myysigt!
behöver snacka med någon på ps också ;).
hehe ,
är lite efter . (a.
puss.

älskar bilden!

Kommentarer
Postat av: Linn

Så söta ! <3

2011-11-20 @ 17:30:54
URL: http://linnmoacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0