vad vore jag utan dina andetag?

min data laggar som fan..
har duschat & käkat , :D'
då när jag skulle tävla fyller typ min moster 50 eller ngt , men tror ändå jag ska tääävla , har faktiskt inte gjort det innan ju , fett pinsamt men ändå :s.
kameran är just nu på laddning så ska fotta lite sen eller imon!
ska inte göra ngt imon heller , så kanske kan gå ut & fotta lite , ho knows?
kanske ut & springa som jag aldrig kommer palla men ändå ;).
haaar typ inget planerat denna veckan förutom träning då , eller dom dagarna!
kanske va med tilda någon dag , (:.
läser en tjejs blogg som sjunger sjukt bra just nu , http://sagahusberg.blogg.se , ni vet andré från idol?
det är hans 'ex' vad jag har fått höra!
men sjukt duktigt iaf.
åh , har inget att skriva om får damp.
nejmen , ska ta en apelsin nu , äter typ 3 om dagen nu? sjukt.
puss-

hihi . älskar dig elin! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0