yes , if i had youuuuu

ska sooova nu , eller lläääääsa lite (h.
den boken jag läser nu heter typ Instängd , rätt bra faktiskt.
ska plantera lite på smurfarna först , för datan dör snart har inget batteri ..
jag ska komma till tilda ist innan skolan , hon kommer ju alltid till mig men så kände vi för att byta lite..
undra hur det kommer gå , kommer typ komma 5 i 8 & sen skulle vi göra v oss där hemma också :/
får väll gå upp lite tidigare , men är rätt duktig på 'snooza' på klockan (a.
nej nu måste jag sova , juuuuuuste
vi tar vår spruta imon , kommer börja gråta nästan men sånt e livet..
hatar sprutor , även om det inte gör så ont .
dom kommer lixom med värsta feta nålen & trycker in den i armen typ , nejmen ändå .'
det brukar inte va så farligt . :D.
& imon får vi även tillbax våra matteprov , skulle ju helst vilja skippa det ..
gick nog sådär på detta provet inte jätte bra eller dåligt ..
typ 4/5/6 fel maybe.
aja , måste hinna publicera inlägget innan batteriet dör!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0