baby you're firework!

hallååja'
ska igentligen lägga mig nu , men ville göra ett snabbt inlägg först!
imorgon blir det elin.s , vet inte om vi ska hämta vera , men tror det.
vi hittar säkert på något skojjjjiigt ;DD,
&&&&&& imorgon är det slööööjd , & då får jag fortsätta på min onepice!
hur nice som helst . (:
fast mina kusiner skulle köpa en till mig när dom var i thailand , vet inte vilken färg men skit samma xd.
fatta vad skönt & bara ta på sig den om man ska åka långt eller på kvällen eller något ,
härligt.
jag har så sjukt ont i hälen , får hoppas det går över så jag iaf kan spela basket i skol-os (h-
ska göra det på fredag , kommer säkert gå jätte bra -,-
nejmen , vi e faktiskt helt okej!
fast jag hatar att man alltid e så j*vla många , så man hinner knappt va inne .
typ 12 st e vi , & man e inne 5 stycken samtidigt .
men detta året var det typ fria byten!
haha , min kamera e sönder så jag måste byta objektiv = köpa ett nytt! :o
dör , kan inte ha den , eller jo den fottar som vanligt & allting bara det att man inte kan soma & det måste man ju eftersom den är inne på en sån 'zom' (stav) as nära!
hur bra som helst lixom , så ja , jag kan typ inte fotta.
aja , nu får jag sluta innan jag börjar snacka om något annat också!
puss.

love to the picture! :D


Kommentarer
Postat av: din syster!

älskar dig gumman, ;*

2011-10-20 @ 17:09:34
URL: http://idaacharlottee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0