basketen!

hejjj . '
det gick super bra!
vann första med rätt mycket typ 14-6 eller något sånt mot vittra :).
sen mötte vi kubik , & dom ledde rätt stort i början , men sen i sista perioden så tog vi över helt och vann med 16-10 eller något sånt , vet faktiskt inte ..
haha , i den sista matchen så slog någon till mig på näsan så jag fick näsblod rätt mycket då asså!
så jag sprang bara rakt ut till omklädningsrummet & försöka skölja bort det , så kom några & hjälpte mig , taack!
sista matchen var iaf rätt jämn.
min mormor har ringt några antal gånger & sökt efter mig , så måste ringa henne nu & sen göra läxan .
har sovmorgon imon , gött :D.
måste dra!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0