cupen ;)

åh , jag suger på att blogga..
men hann faktiskt inte igår , spelade ju cup!
giiick suuuper.
givk upp vid halv 6 , sen gick vi till marcus & elin , åkte med dom.
haha , jag sov i bilen , tror elin & johanna också sov!
tog ca en timme dit , '
spelade första matchen vid 8 blev 7-0 till oss ;).
sen spelade vi igen vid 10 blev 7-2 till oss alltså!
spelade nästa matchen vid 11 , mot torn vann med 5-1 , spelade ut dom!
eftersom vi vann gruppen så gick vi vidare -
spelade en 8-delsfinal , vann med 6-0 eller något sånt.
kvartsfinalen orkade jag knappt gå , vi vann iaf med 3-0 spelade inte så jätte bra.
fick en lääääsk av tränarna , vi brukar ju inte få dricka socker under matcher/cuper , men vi fick det ändå!
under tiden fick pappa massera mina ben eftersom jag var helt slut!
typ direkt efter spelade vi mot ett rätt bra lag , riktigt jämt första halvlek , sen andra körde vi på & vann med 6-2!
finalen gick rätt okej!
förlorade med 2-1 , dom var riktigt bra förutom att dom sköt upp bollarna hela tiden -,-
så vi kom 2:a av 34 lag , suuuuuuper'
fick en rätt stor bukla & medalj!
sen hade lotta köpt kakor så vi tog alla & käkade , tiggde även lite godis av dom som jobbade där etersom de hade stängt när vi var klara.
orkar inte skriva mer , men körde hem lite över 7 iaf .
e med elin.n nu , skippar friidrotten idag , har riktigt mycket träningsverk!
ppuuuuusss.
knappt söt bild :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0