cupen ;)))

har inte kunnat blogga idag.
gick upp halv 8 tror jag det va , bytte om & sånt.
sen hämtade vi elin & tilda , så körde vi till cupen'
gick oväntat bra faktiskt!
första matchen mot eskil 2 blev det 0-0 , dom hade typ bråttning eller något ;d.
men vi spelade bra iaf.
andra matchen vann vi med 6-0 spelade riktigt bra!
tredje matchen mot eskil 1 blev det 0-1 till dom , spelade riktigt bra denna matchen också annat går vi inte in på ;).
sen fjärde matchen vann vi med 2-1 .
så vi kom 3:a.
sjuukt bra , :D
det andra laget kom 2:a i b-slutspel ¨
sen duschade jag & elin & sen åkte hem .
mina ben är seriöst döda nu , orkar inte gå.
pappa lovade att köpa choklad till mig , yes.
ska bada lite senare om jag orkar.
puss.

Kommentarer
Postat av: din syster.

ni spelade riktigt bra!

grattis till 3:de platsen.<3

2011-10-09 @ 17:42:41
URL: http://idaacharlottee.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vadå brottning?

2011-10-10 @ 19:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0