dagen! :DDDDD.

har inte kunnat blogga idag ..
haha , jag , tilda & oscar gör en onepice på syslöjden , fett (h.
mina föreldrar tycker det e för dyyyrt för en äkta , men om inte denna blir bra så ska jag nog köpa en ciperall eller något annat liknande märke!
direkt efter skolan så stack jag hem till elin.s sen ringde tilda & frågade om hon kunde va med , så hon kom också .
elin har fått en till onepice från turkiet!!
hon har 2 nu -,-
haha , vi spelade iaf sånt mario spel på wiii , haha vera bara 'du siger' (du suger) .
skrattade ett antal minuter åt det!
sen 'fika' vi lite , sen kom vi på att vi ville till tilda & spela cod , så elins mormor & morfar fick köra tillbax & hämta oss & sen lämna oss hos tilda , snälllt :D.
så vi spelade cood ett tag , ingen ville spela med mig :/ .
taskigt!
haha , elins pappa kom iaf & hämtade henne efter typ 2 timmar , så jag gick hem vid 7 & käkade & nu sitter jag häär!
filiph & mamma bråkar/diskuterar lite , rätt kul att lyssna på!
-det går inte att bloogga på tildas ipad , segt .
har försökt det några gånger men det går inte på blogg.se
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0