Don't cry , just say fuck you and smile :D.

haha , kul dag med ida!
pappa var seg som vanligt att köra mig dit , han körde typ halv 4 .
vi spelade lite cood , gick inte så jätte bra i början , sen bakade vi .
kladdkakemuffins , goooda :D,
sen skulle ida äta så jag satt där uppe med idas katt & spelade lite!
fast hon kom efter typ 5 min '
sen spelade jag & dennis lite cod , han suger -,-
nejmen , jag dog hela tiden eftersom han inte tog bakom mig ;).
seeeen ägde jag & ida & spelade as långt vi var i typ level 8 & hade typ inga zombies & sen råkar hennes pappa dra ut sladden , dampet därja!
sen spelade vi igen , igen , igen & sen efter ett tag kom vi riktigt långt tilll level 9!
rekord för fan!
under tiden vi spelade sista rundan så kom min mamma , vi körde till affären & handlade lite chips & läsk till imon för vi ska ha med det till skolan!
ska dela med tilda , jag köpte chips & hon godis!
muuums :D.
om idas data funkar så skulle hon nog hjälpa mig med headern , gooood!
karolina skulle igentligen men hon kan inte mina inloggningssaker :/.
ska faktiskt börja byta header/design oftare , annars tröttnar man ju rätt snabbt!
pussss.

-kanske den ist?

vilken av dom?
1 eller 2? :DDDD.

Kommentarer
Postat av: idajohansson (a)<3

asså, jag tycker 1;an, fast det ska vara tvåans bild :D<3

2011-10-26 @ 20:24:04
Postat av: Agnes

Tycker samma som ida

2011-10-26 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0