¨^^^^^

ny duschad & klar , chek!
men vet ni?
jag kom på att jag ska ju på malmölägret (friidrottsläger) på lördag & sover där tills söndag , som kommer bli feeetttt nice.
men det e hif på söndag & jag skulle gå dit , men får se om jag hinner .
moa/linn vet ni när lägret slutar?
pappa orkar inte sätta igång datan & inte hjälpa mig heller , så jag får stå ut , men tror jag hinner till hif.
har sovmorgon imon till 20 i 10 , skööööööönt!
men filiph ligger i min säng & kollar på erik & mackan typ?
humorn är på topp där ja!
själv sitter jag på golvet med en liten filt & drickyougort.
åh , igår när jag & pappa skulle skriva ut bilder till mig så hade vi precis fixat allt & sånt , så var jag ju glad om man säger så , så precis när vi skulle skriva ut , så har han ingen färg i skrivaren .
wiiho'
så får göra det en annan dag , vill ju göra det nu men nej :/.
kommer kanske flera inlägg , vem vet , ska snart lägggaaa mig :DDD.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0