godnatttt sweeeetisar :D.

ska lägga mig nu , eller ska kolla lite bloggar & göra 'v' mig innför bedtime.
gjorde en header tilll tilda som hon har nu , blev inte super nöjd , men den duger!
vet inte vad hennes blogg heter men typ http://tiiildaa.devote.se ..
hoppas det blev rättt :).
det e ju fotbollsträning redan vid 5 imon , så jag & tilda kommer inte hinna göra så mkt innan det , men sen duschar&äter jag hemma & sen sticker till henne.
älskar hennes säng , så jävla sköön (a)'
vi ska nog kolla på film , fast vi har redan sett den/dom men skit samma xd.
vet inte om det blir någon uppdatering imon , men ska försöka..
jag kan inte se min statistik längre , för sån reklam har kommit ivägen , så jag vet inte vad jag ska göra , men fååår hoppas den är okej!
annars får ni sprida sötnosar (L).
puuusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0