hapiness'

vakande av att alexander & mamma bråkade .
as jobbigt , fick damp = sjukt ont i halsen'
så sov bara tilll typ 8 , gick upp lite över när dom hade gått.
gjorde v mig och sånt , kom på att jag & hugo ska redovisa idag , kul -,-
jag läser alltid så sjukt snabbt så när alla ska säga vad dom tyckte låter det såhär ' va sa du? ' , emilia du läste alldelels för snabbt' asså man hinner inte med vad du säger emilia'
fast jag själv tycker jag läser långsamt ..
skit samma , hatar att redovisa . :D.
ska göra v mig klart vid kvart över & sen sticker jag & tilda till skolan vid halv , lite senare kanske.
har igentligen inte ett skit att skriva .
ska bara kolla några bloggar & sen stänger jag av datan.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0