i hate is , but i love it also.

hejhejhej.
haha hade idrott sista lektionen (bAsket) spelade bara matcher så det va rätt kul eller ja sådär.
sen efter idrotten satt jag , tilda, elin & linn kvar typ i 2 timmar eftersom linn hade lektion samtidigt ;d.
haha , skrattttade sönder -,-
linn e så jävla konstig!
aja sen va jag med elin & tilda hos tilda ,
vi åt köttbullar med korvbröd , hahahhaha :D.
&& spelade lite cood & ipaden , ja ni vet , det man gör hos tilda!
sen stack jag hem & efter typ 20 min skulle jag på friidrott .
så pappa skulle springa i slingan medans jag tränade , gick helt ok .
sen när vi kom hem så var det rök i hela huset så det stack i ögonen som det frotfarande gör , vi har ju precis satt in vår nya 'braskamin' .
hihi , så jag har öppnat alla fönster & tänt doftljuuus , inte för det hjälper men ändå :*
ska ducha , plugga , äta & städa mimmis bur , mycket man ska hinna med!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0