i love when you say 'i love you most' to me.

hejj , nu är jag hemmma igen :D.
alla gick hem då vid 5 eller lite över .
haha , dom dasade sina danser på sin dans ;).
men hade sällskap med elin hem ,
ppapppa & mamma hade köpt en jacka , ett linne & en långarmad!
som jag kan ha både till skola , friidrott & fotbollen , mkt bra.
vi hade köpt inomhusskor till min kusin också (:
gulligt att jag fick en sån rosa spargris i plast igår ;**
riktigt söööööt (h.
mimmis bur luktar så jävla äkligt så får typ städa varenda dag .. ;$
synd om henne , kommer ju såna äkliga flugor då ..
men iaf , tror isabella är i sverige!
eller ja , hos rebecka = typ granne!
måste träffa henne , har saknat henne som fan , överallt.
riktigt underbar , :*
hihi , jag & ida ska gå halloween på mååndag , tror vi skulle det i gantofta & sen sova hos ida (?).
får snacka med henne mer sen , men nu kommer det bli bättre uppdateringar!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0