i need a laddare ;$.

vaknade vid 12 idag & kollade klart filmen .
rätt bra faktiskt , kan rekomendera!
sen har jag bara suttit & degat framför tv , fick lite utbrått på mamma eftersom hon har tagit båda min laddare & min kamerasladd , för så laddar hon sin mobil så glömde hon det på jobbet , så kan hon inte köra & hämta det eftersom det är låst?
&& jag har inget batteri på mobilen & vill ladda in lite bilder på datan , super.
jag är 'frisk' nu , har fortfarande lite ont i halsen så det var nog bäst att jag inte hängde med på friidrottslägret fast jag ville det som fan!
åh , får va med på nästa..
ska säga till tilda att jag får låna hennes laddare! :p
snackar lite med ida & tilda på fb .
sitter fortfarande i pyamas så ska göra v mig lite nu '
puss.

fotboooooollllll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0