iiidddaaa kommmmmmer :D.

hejhej.
idrott sista lektionen , zlatan har kommit tillbax , så jävla bäst!
äntligen bra idrottslektioner igen!
aja , ida kommer typ vilken minut som helst.
sen sticker hon hem vid halv 6 då jag ska sova med emma & rebecka.
eller jag tror det iaf , dom kan inte bestämma sig , sover här isf om pappa inte totalvägrar -.-
vi ska bada & handla gooodis!
blev ingen pizzeria , för emma fick inte tydligen fast vi hade bestämt det , men skit samma inte hon som avgör saken.
ska sätta på mig ett par byxor nu & sen vänta på ida.
vet inte om det kommer bilder , men tror inte det'
fast det e ju rätt fint väder ute , så vem vet?
imorgon blir det iaf moa & ida!
har inte träffat moa på 10000 år så ska bli kuuul :D.
sen på söndag ska jag upp vid 6 på morgonen & spela cup , kulkul att gå upp så tidigt på en SÖNDAG.
ohhyes.
varför inte lixom? ;d
så kommer inte några inlägg under dan , men sen på kvällen ofc om jag orkar!
pappa har iaf loovat att vi ska bada då , kommer säkert va helt död då..
trroooor ida kom nu får kolla!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0