see everything in your eyes.

heejjjj :D.
skolan gick bra idag , förutom att en i min klass 'kunde' ha dött . :/.
vet inte om den personen vill att jag ska ta upp det , så ska inte skriva mer om det .. :D
men den personen mår iaf bra nu & ingenting hände .
så alla gick & åt lite , jag har fortfarande inte riktigt fattat vad som hände .'
men sista lektionen hade vi musik , kollade bara på film , sen cyklade jag hem!
ska ju till ida idag , men hon slutar inte förrens vid 3 , eller ja hon kommer inte hem förrens då!
jobbigt , ffår sitta & vänta.
men jag ääälskar & ta en sån ful bild på mig & sen redigera ögonen!
ni ska få se vad jag precis har suttit & gjort längre ner!
puss.

har klippt ihop dom i dom stegen jag satt & redigera dom i!
alla bilder är samma förutom den sista som ni kanske ser ;).
_________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0