sunshine'

hallåå alla söta :))).
vaknade vid 12 idag , somnade as snabbt , men tilda satte på musik & snackade skype , varför inte lixom?
sen tvingade hon mig att hämta min väska & borsta tänderna :o.
så jag typ sprang ner & borstade & hämtade väskan & sen somnade om ..
eller ja , la & försökte somna om .
tilda snackade ju med mig , så svarade såhhär 'm' , ja , vad sa du?
iaf , vi åt tacos till frukost & godis & saft..
goott ju.
sen kollade vi lite på film & sen spelade cod.
elin & elin e också här nu , vi gör typ inget ..
mina föräldrar har vatt på den pumautförsäljningen så dom hade köpt något till mig , vet inte vad säkert något super fint -,-
har inte kunnat blogga , eller ja slängde nog in något inlägg igår?
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0