this is me and my life.

okej , nu har jag lite ork med ett inlägg.
pallar inte att jag inte har webb så jag kan göra videoinlägg eller vad det nu heter , '
efter skolan stack jag & tilda hem till henne & käkade pizza & spelade cod.
sen skullle vi igentligen va med svenne , filippa & någon olivia , men dom ville inte om jag skulle va med .
fettttt kul :D.
haha , så tilda kom på att bussen gick om en kvart när vi satt & åt & jag inte ens hade börjat göra v mig , smart -,-
gjorde v oss på ca 7 minuter & sen kuta tilll bussen , den kom typ efter 2 min!
så skulle vi igentligen ta en buss vid 14.49 men den kom inte förrens 15.34 , satt där i en timme ungefär , varför inte?
tog bussen dit .
sen stog svenne & jack på andra sidan så ja , fick gå dit & sen tillbaka igen .
hem till svenne & spelade lite cod , äger.
efter ett tag ringde vi ida & oliver så alla stack till oliver , sånt jätte läskigt hus påvägen som dom tyckte vi skulle gå in i , läskigt''
haha , dom satt & spela fifa '
gjorde inget speciellt igentligen hos oliver , sprang mest runder¨
jag hade sakt till pappa att han skulle hämta mig hos filippa typ , kan inte säga varför här , men så han körde dit , så var ju jag inte där så letade han runder i vallåkra & gantofta -
mamma ringde & sa det , då hämtade han mig & tilda hos oliver.
käkade när jag kom hem & kollade på idol.
har inte gjort så mycket mer ;).
puss.

-haha , inte väldens finaste men duger'

Kommentarer
Postat av: filippa.

asså gud , vi ville inte va med bara för att du skulle va med men tilda hade inte sagt till oss att du skulle va med & de skulle krångla jätte mke med bussar & sånt så vi skulle bara vara med för att hon inte skulle va själv tjej men eftersom du skulle va med så va de ju inte nödvändigt så vi palla inte.

2011-10-15 @ 11:36:22
Postat av: emilia (:

sry då (?).

2011-10-15 @ 16:22:43
URL: http://eemmilliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0