tilda -,-

hehe , har inte kunnat blogga..
i skolan skulle tjejerna va som killarna alltid va i en dag alltså kasta suddin,pennor , banka i borden , sitta & sjunga , & va allmänt störiga.
& det hela slutade med att en tjej fick stolen i huvet för att några tjejer som satt & sjöng som han alltid gör -,-.
yeah , vi hade syslöjd också så vi gjorde vår onepice!
jag & tilda gör en rosa & oscar gör en blå  , har inte direkt kommit så långt ;$.
men efter skolan så stack jag & elin hem till henne .
gissa vad vi gjorde?
joooo , spelade mariooooo! :p
sen ringde tilda som vanligt & frågade om hon fick va med , så hon kom också¨
hade bara allmänt kul , skrattade sönder .
tog en jävla massa bilder också , om elin skickar dom sen så kommer dom in! :D.
mamma hade köpt thaibox till mig & filiph som vi skulle äta när vi kom hem.
tilda käkade hos elin & sen cyklade vi hem till mig!
jag åt & sen duschade , & nu har jag sjukt ont i halsen & fryser som fan.
toppen när det är skolos imon & läger på lördag.
tilda sitter & bråkar med mimmi om hennes 'flaska'
haha (L).
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0