tilda , elin & jaaaaaaaaag ;)

hallå.
har inte hunnit blogga idag ,
haha , har seriöst skrattat för mycket idag.
efter skolan stack jag , elin & tilda till tilda & spela lite cod , sen hämtade vi vera på dagis!
haha , jag & vera är bääsisar , grymt!
sen gick vi till någon lekplats , när vera skulle gå upppför en rutchkanan så sa hon att jag skulle släppa , så släppte jag så åkte hon rakt ner med huvet före & började gråta..
men det varade inte så länge eftersom jag fick muta med glass :D.
då var vi bästisar igen , härligt!
sen fikade vi lite hos elin & spelade mario'
& hade överdrivet kul
hahah , jag & vera gjorde flygplanet nog 10000 gånger & sen hoppade hon bomben PÅ mig också , varför inte lixom?
hon är för söt den lille tjejen , hon hade på sig sin onepice också -
jag skulle igentligen hem vid 7 , så lite innan 7 fick hon för sig att vi skulle köra gympa också , så skulle ju jag & tilda hem så hon bara ' det e bara för ni inte vill göra gympa med mig' så började hon smågråta .
aw , sen stack vi , så hon stod & vinkade & sa 'hejdå bajskorvar' (:.
haha , älskar elins hus riktigt mysigt (a.
hihi , sen påvägen hem med tilda körde vi lite random saker typ dansade & sjööng rätt högt.. ;$.
fast sen fick hon ringa filippa för något så jag stod & kollade på henne & sen hon bara 'du vet att klockan är rätt mycket över 7 va?'
så jag cyklade hem efter ett tag .
hem & käkade & sånt.
kollade faktiskt på robinson , fegt att alla lämnar tycker jag--
detta inlägget blev lite för långt nu..
puss.

vafan , det går inte att ladda upp bilder nu heller . tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0