Your wish is someone else's dream'

hemma.
fick sluta lite tidigare idag från musiken , så cyklade direkt hem (ovanligt)..
fotboll ikväll , träffa alla underbara vänner där. ;$
vill byta skola nu typ , fast den e helt ok .
men orkar inte gå kvar , men ska ju gå kvar 6:an iaf sen kanske byta till ps/kunsap eller något.
puss.

inget blir som förr , allting var perfekt då .
du/ni vet inte hur det känns , ingen vet vad som e fel .
men jag märker & det räcker för mig.
tänker fan inte kämpa för det längre , det e ni nu , jag fattar^
jag vill men kan inte , svårare än så är det inte.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Finns för dig!

Puss saknar dig ! <3<3

2011-10-12 @ 15:05:40
URL: http://eimm.bloggplatsen.se
Postat av: ida

gumman, jag finns alltid här för dig.

älskar dig . <3

2011-10-12 @ 15:24:20
URL: http://idaacharlottee.blogg.se/
Postat av: Emma

Asså emilia , du måste säga det till oss för vi

kan ju inte göra något när du inte äns säger att du känner dig utan för eller så, så säg det till oss nästa gång , det blir bättre än att du skriver det här för det händer nästan inget att du skriver det här !

asså jag är inte sur eller något ville bara säga det så du vet :)

2011-10-12 @ 16:36:59
Postat av: emilia . (:

haha , jag har inte ens sakt att det e ni 'emma & rebecka'? :D.

vi kan ta det i rl istället om ni vill :).

bryr mig inte , orkar inte göra en stor dieal av det.

ville bara skriva ut , ^^

2011-10-12 @ 21:32:25
URL: http://eemmilliaa.blogg.se/
Postat av: Filippa sandström ;)

Haha, man ska inte gå på ks den suger , kanske ska byta , as många gör de , bara varning ;)

2011-10-13 @ 16:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0