dagen & matchen!

hallåå.
har inte hunnit blogga .. :/.
efter skolan stack jag hem till tilda , vi spelade lite cod & gjorde v oss för att liam & oliver skulle komma!
sen när dom kom så fortsatte vi att spela cod lite & sen hittade vi på annat! :D.
sen packade tilda sina matchkläder & sen hem till mig så packade jag mina!
sen skulle oliver spela match & det skulle ju vi med , men liam åkte med han hem!
sen åkte jag & tilda med min pappa till matchen , spelade inte alls bra i början , men sen spelade vi riktigt bra!
blev 12-0 till oss mot glumslöv!
bra spelat tjejer!
sen duschade jag , elin & sofia där .
sen köööpte jag & tilda chips i affären!
käkade för ett litet tag sen!
rebecka kom också hit för ca 10 min sen & lämnade mimmi!
hon fick lite pengar & kexchoklad för det!
riktigt söt e hon (a.
har gett lite äppelbitar & sånt gottte (:.
äter på såna stjärner nu!
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0