dagen!

hejj.
har inte hunnit blogga idag!
direkt efter skolan stack jag hem till tilda.
vi pluggade på musik läxan & en annan .
sen spelade vi lite cod också!
elin & elin var osså med ju!
sen ringde pappa & frågade om jag inte hade bamse/poäng idag?
jag fick panik , hade ju helt glömt det!
så ringde becka direkt ..
jag : du? det e poäng idag?!
becka: jag vet :D.
haha , åh.
sen cyklade vi iaf dit ..
gick helt okej , lite jobbigt ibland ju.
sen cyklade vi inom affären & kööpte chooklad & becka pimpim!
hur gott som helst!
vetni? jag ska få rebeckas hamster!
aw , den är riktigt sööt (a.
antingen på fredag eller någon dag sa hon att jag skulle få den!
vi har gått igenom allt som jag inte får göra & allt som jag får göra!
ska försöka att inte ge den för mycket godis & sånt :D.
aja , har sovmorgon imorgon så det kanske kommer inlägg imorgon också!
det kommer antagligen ännu fler inlägg , efter/före idol!
ojdå , nu blev det ett rätt låångt inlägg!
pussss.

fick skriva emilia där , :DDD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0