;$$

hejj.
matcherna gick riktigt bra!
fortuna-hais 7-3
fortuna-brunby 7-2 :D
spelade riktigt bra!
sen duschade jag & tilda & sen stack hem till mig & packade & sånt.
ska ju sova här inatt!
myys.
men sen stack vi iaf till affären typ 10 min innan den stängde , men vi hann iaf.
så nuu sitter & kräänger cheezballs + saft!
häärligt.
men nuu ska vi spela cod eller något .
är ju för grym på det om jag får säga det själv , bara det att jag dör hela tiden , men det går inte att skjuta -,-.
glömde säga att det va en sån as läskig kille på msn som är typ 15 & bara vill ni se mage?
vi bara jaja?
så visa han & sånt , sen blockade vi . :)).
jag hatar sååånt , riktigt lääskigt ju!
nej nu klagar tilda på att jag skriver så låångt inlägg .
så får sluta nu :/.
-kommer nog ett/två inlägg till hoppas jag!
hahahahha , tommelomme loggade in på skyype , så vi ska nörda han ist!
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0