jag gråter bara i regnet.

hajj.
käkade innan & snackade lite med hugo & tilda.
haha , jag e lite buusig , men hugo avslöjar ju allt :/.
nejmen hah .
såg på robinson & tog en snabbdusch innan också!
har hela toaletten full med kläder nu som jag måste städa..
gör det snart ^^
ska bara kolla runt på allas bloggar nu & sen sova tror jag , börjar ju 8 imon , riktigt tidigt ändå!
fast går inte så länge typ till halv 2 eller något sånt`? :D
kan hända att det inte blir super bra uppdatering iimon också , ska va med tilda & sen ska vi spela match.
men ska försöka blogga lite när jag e med tilda , vi ska va hos henne har jag bestämt! '
hihi , hoppas hon går med på det iaf!
pappa dampar på mina kläder nu så mååste städa undan dom!
-kommer nog ett inlägg tilll! ;).
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0