sjuk .

hejj.
igår kom mamma hem från frankrike '
hon hade ju bara vatt där över helgen men iaf , fick typ lite sånt till naglarna + nagellack!
iaf , vaknade vid 7 , gick upp & åt sen borsta tänderna .
sen jag bara : asså , jag stannar hemma jag kommer inte palla med skolan idag , kommer typ somna på bänken-
ärr sjukt förkyld & har ont i halsen , bättre kan det inte bli..
sen smsade jag tilda & elin , sen somnade jag igen & vaknade vid 12 ungefär
nu ligger jag bara med datan i famnen & tar det luungt.
hatar att va sjuk , nuu kan jag inte ^^
1. gå på friidrotten idag.
2. spela match imon!
3. va med nååågon.
ja , sjukt tråkigt-
aja , nuu ska jag inte trötta ut er om min förkylning & detdär mer!
pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0