Utkast: Sept. 11, 2011

helloo.
jag & tilda köpte ett par gossestrumor på väla bara (a).
jag villle ha en sån as fin kofta men såklart fanns den inte i min storlek.
& sen skulle vi egentligen köpa såna fina byyxor , men dom var också förstora? ;/.
sen åkte vi hem till mig så bytte jag om & sånt & sen till tilda.
satt vid datan & spelade cod , är faktiskt mycket bättre på det nu!
nästan så jag slår tilda till & med!
sen efter ca 3/4 timmar så stack jag hem & käkade & kollade lite på true talent ,
& nu sitter jag här med min underbara dator & skypar med tilda .
ingen rolig e ju inne .. ;).
men imorgon blir det ingen friidrott IGEN eftersom jag ska spela match mot hittarp .
hatar att friidrotten är på en måndag seriöst , & sen trränar vi bara 1 gång i veckAn :o.
aja , tagga match iiaf.
skulle nog va med emma imon också , så det kommer antagligen massor med inlägg under dagen! 
nej , nu ska jag vara social med tildis!
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0