yeeyyyy.

ååååååååh.
skrev precis ett låångt inlägg om dagen & sen flippar nätverket!!!!!
jag e så jävla sur.
aja , får skriva OM det :ooooo.
kom hem från väla för ett tag sen.
hittade faktiskt ett par fotbollsskor vilket jag inte trodde!
köpte även en tröja från bikbok.
testade en jätte fin kofta därifrån med , men såklart kunde jag inte bestämma mig , så jag la tillbax den!
sen köpte jag sånt lite smått också , + mat & godis till mimmi!
haha , det tog lite tid att hitta skorna!
jag ville ju såklart bara ha dom jätte dyra skorna.
men sen så fick vi hjälp av någon , så jag testade de jag tyckte va helt ok.
sen när jag testat typ alla & var sjukt osäker .
så han som hjälpte oss bara : men dessa då? vill du prova dom?
jag : ja , åh det e dom jag velat ha mest härinne. -,-
haha , så jag testade dom , de va lite stora , men sen kom vi på att jag skulle lägga i en sula , sen har man ju tjockare strumor & sen har jag ju inlägg ..
fast jag ska gå med dom lite härhemma så dom inte är förstora ..
man kan ju inte lämna tillbax dom om man spelat/tränat med dom 1 gång!
alexander köpte en tv & något sånt till så han e sån glad -,-.
bilder kommer härnere vad jag köpte!
vet inte om jag ska bada sen , får se hur varmt det är ,
isåfall blir det efter maten , mycket mysigare då!
kanske ringer någon så blir allt lite roligare!
pussss.

allt.

skorna.

blandat.

tröjan.

haha , orkade inte redigera , men tröjan är mycket finare på riktigt! :DD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0