i'm hooome.

är hemma nu!
först kom vi in & då fick vi sånna fula rockar&tofflor typ så vi gick in & bytte om.
sen satte vi oss i stolar & fick ett varmt fotbad , eller mamma fick massage då & jag fick fotbad.
efter 25 min så bytade vi , det var skit skönt!
var lite stel men ändå , så sjuuuktligt skönt :D.
iaf vi bytte om & sånt igen & gick till gina & i stan har dom mycket bättre rea än på väla kan jag lova er!
jag köpte bara ett linne men ändåå!
och sen gick vi faktiskt in på hm & jag köpte en morgonrock! hihi lite smått gullig..
letade lite efter skor också men alla kostar sjukt mke eller är riktigt fula!
när vi skulle gå till bilen höll vi på att blåsa iväg typ , '
men mamma & jag ska nog inte fixa på mitt rum idag , för vi pallar inte + att jAG INte har alla saker som ska in på rummet!
men jag har iaf förklarat ungefär hur jag vill ha det & så!
-kommer bilder sen på det jag köpte + 2 bilder från 'spaet' ,
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0