Mihihihihihihi

Ska släcka mina ljus på rummet nu & sen kolla tv på rummet så det kommer ingen mer uppdatering idag.
Ska va med ida imorgon hon kommer så fort jag vaknat & tar med kläder till träningen så sticker vi tillsammans dit!
Imorgon efter träningen ska jag städa min garderob & lägga in det nya jag fått av min kusin för det får inte plats just nu & ligger i påsar utanför .. ;$.
har ju igentligen en garderob till som jag kan lägga in kläder jag inte använder så ofta i kom jag på nu!
Hehe , e lite överglad just nu!
Men det e dock inte alls säkert att jag hinner , om det blir så så får ni veta!
Hihi , jagvet att jag överdriver till 1000% med denna saken & det är igentligen inget speciellt..
Kommer bild på min vägg , pallar inte visa mer ni får som sakt se det när jag orkar lägga in dom bilderna i datan!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0