ni är bäst!

hehe , sorry för uppdateringen ;$.
palllade inte blogga innan elin&oliver kom , elin kom till mig en halvtimme innan oliver ungefär ..
han hittade inte så fick försöka hjälpa han i telefonen vilket gick sådär , sen gick vi bort till elin.s :D,.
käkade där & va där lite sen åkte vi till laserdome & spelade!
as nice , spelade mot sånna 'vuxna' & barn i olika runder , hehe jag var typ i mitten hela tiden inte så dålig!
sen gick vi bort till ngt ställe & köpte läääsk & sen giick vi till ih/ga (?).
hahahhaha , så fett kul det va i 'slutet' min kvällshumor kom igång & jag skrattade hela tiden ;$.
det finns en fotbollsspelare som e blå & ja det e sant!
hade allmänt kul hela dagen/kvällen , älskar er! :*
iaf så gick vi bort till sjukhuset för olivers mamma jobbade nånstans där , flummade runder ända tills hon kom!
hehe ,
hela denna kvällen kommer jag att sitta vid datan ,
JAG HAR EN JÄÄÄVLA VÄXTVÄÄÄÄÄRRRKKK!
pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0