nyår 2011/2012.

hej , nu kommer det ett långt inlägg ..
vid halv 7 typ gick vi till elin&dom , åt lite förätt & sen varmrätt & sen vid typ 11 så åt vi panacotta , älskar d.
haha , sen gick jag & elin upp & spelade ett spel som sög & hade allmänt roligt..
vi flummade mest runder & skrattade ihjäl oss men mest på den här konversationen.

alice *drar i sina strumpbyxor så det lät som hon fes*
elin: alice fes du?
alice: nej!
emilia: jo det gjorde du ju visst!
alice: NEEJ!
elin&emilia: hahahahhahahahahahhaha
alice: DET GJOOORDE JAG FAKTISKT INTE!!!
emilia: vem va det då?
alice: DET VA INTE JAAAAAAAAAAG!!!!!
emilia: var det elin då?
alice: ja , haha
emilia: hahahah , det tror jag inte på!
*alice börjar nästan gråta*
alice: JAG DROG FAKTISKT BARA I MINA STRUMPBYXOR :(
emilia&elin: AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHA

ja , det skrattade vi åt i ngn timme ungefär , & sen körde vi flygplanet & det gick väll sådär :/.
haha , alice fastnade typ i vägggen så jag började asgarva & då rev vi ner typ alla hennes teckningar!
vid 12 så gick vi ut & kollade på alla raketerna , fast vi tyckte inte det va så många i år ..
jag fick lite damp för min kamera mådde inte så bra när det va kallt ute så den kunde typ inte ens fotta..
fick lite bilder iaf som ni ser härnere!
puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0