peeeaace

min statistik är säämst just nu , palllar inte d .
den som var på väg uppåt & sen bara pajar det igen :/.
har faktiskt städat mimmis bur idag :D
rätt duktigt av mig!
kollade på gladiatorerna innan , hehe fett'
ida har kommit hem , weehhooo!
så vi skulle nog träffas imorgon , fast det e träning klockan 3 , tidigt!
sen skulle jag sova länge imon , men vi får se hur det blir med det ..
jag som ville till laserdome imorgon & allt så kommer träningen där -,-
nejmen , sjukt länge sen jag tränade så ska verkligen dit!
vet att jag suger på att uppdatera men ska försöka bli bättre .
kommer ju bli annat nu igen när skolan börjar!'
ska se tv nu!
pussss.

hahaha , aw hittade den på en gammal kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0