tilda min underbara hest.

tilda börnesjö.
min underbara bäääästavän!
alla skratt , minnen , cpgrejer vi har gjort tillsammans har varit sjukt.
vi kan knappt kolla på varnadra utan att börja skratta , hahahhahahahahhahahahah.
jag kan inte säga en gång vi har vatt & inte fått skrattanfall eller gjort något helt random som ingen annan skulle kunna ens tänka på -,-
som tex , rulla runt på golvet , sätta oss i garderoben eller på toan , leka popcorn som poppas/köttbullar , spelat gitarr på varandras ben(?) åh , ja du vet hälften..
kan fan inte förstå att vi inte varit bättre vänner innan , helt sjukt.
'förra året' började vi va som fucking syskon , det gick inte en dag utan att vi hade träffats & jag har aldrig i hela mitt liv skrattat så mke som jag gör med dig nästan , crazy'
du ska veta att du betyder alllt för mig , när alla andra gått har du vatt där.
när jag ringer till dig & säger - TILDA KOM UT TILL PARKERINGEN DU SKA FÖLJA MED TILL AFFÄREN NU!!
HAHAAHHA , ^^
när vi skulle testa din jävla muffinsapparat & dom smakade skit & sen bjöd vi dina föräldrar på alla :o.
nej ska inte skriva hur mke som helst hade ju tagit minst ett år .
ällsskkkar dig beeeeestissss feeeeestis! (L).
puss.


Kommentarer
Postat av: tiiildiiis (a)

hjärtaaaaaaaaaaat '

vill inte leva utan dej '

tillsammans är i hur jävla awsome som helt'

innan har du inte ens velt träffa mig , tyckt jag va jätte jobbig'

'-amen du bara hämar mig!

-emma& rebecka , vi går'

-nej! du kan inte snacka bosnianska längre! hejdå'

HAHAHHAHAHAHAHHA, så taskig..men jag får väl leva med d, bara jag får va med dej nu'

kan snacka med dej om allt gummsi flummsi. (a'

loveu möre änd jo can tink!!!!



2012-01-09 @ 19:17:17
URL: http://tiiildaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0