trööööttt.

hej på er!
jag & mamma körde först ut till lager157 , fanns inte ett skit så vi körde till vääla ist .
fanns inget där heller , skulle köpa ett par boots men jag höll typ på att somna :/.
det fanns bara massa sånt skit ..
har varit helt seg idag , trött & helt vit i huvet , weird.
är iaf hemma nu , jag & mamma ska på spa imorgon , underbart!
fast vi ska bara ta dom varma stenarna & sen fiskarna någon annan dag för det fanns inte så mycket tider.'
ska gå upp tidigare imon vid 10 typ & lägga mig lite tidigare så blir jag piggare!
när pappa&mamma kommer hem från gymmet så blir det lite mat & sen ska jag kolla tv hela kvällen tror jag.
jag ska smsa en person nu :D.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0